Zoeken
Duur
Aantal groepen
Intensiteit
Soort
Thema
7 resultaten gevonden.
Schipper mag ik overvaren ?
6
tot
999 jaar
6
tot
20 spelers
0 minuten
1 groep
Alle leerlingen staan aan 1 kant in het midden staat er 1 persoon. De leerlingen zingen het liedje " schipper mag ik overvaren ja of nee moet ik dan een cent betalen ja of nee ? " Daarna zegt de persoon in het midden b.v "iedereen met een bruine...
De loate pakke de vroege
6
tot
99 jaar
8
tot
50 spelers
10 minuten
2 groepen
Twee ploegen bevinden zich elk aan de korte kant van een rechthoek (afgebakend terrein) en spelen een soort tikkertje. De eerste die op het plein komt, kan niemand pakken. De tweede kan de eerste pakken. Hoe later je op de plein komt, hoe meer...
Onderzeeër
10
tot
99 jaar
12
tot
99 spelers
15 minuten
4 groepen
Verdeel de groep in gelijke teams van 3 tot 5 spelers. Die teams vormen telkens een rij waarbij iedereen de handen op de schouders van de persoon voor zich legt. De rijen stellen zich naast elkaar op. Blinddoek nu alle spelers, behalve diegene die...
Blinde Man
6
tot
99 jaar
6
tot
99 spelers
10 minuten
2 groepen
De spelers worden in twee teams verdeeld. Elke groep mag 1 speler kiezen die ze blinddoeken. Dan gaan beide ploegen aan het uiteinde van een terrein staan. In het midden wordt een bal gelegd. Op het startsignaal mogen beide teams hun blindeman...
De reis naar Crunchieland
8
tot
10 jaar
6
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Inleiding Crunchie verteld dat hij koning is en hij een leger zoekt voor in crunchieland. En of de spelers zijn soldaten willen worden? Inkleding: verf op gezicht (zwart –groen) Spelletjes Lopen: gekruist stoelen duwen: twee ploegen staan naast...
¿Menos Minas?
Terrein:
Soort:
Thema's:
12
tot
18 jaar
6
tot
30 spelers
150 minuten
3 groepen
In dit spel kruip je als ploeg in de huid van een team ontginners. Jullie opdracht: kostbare grondstoffen opdiepen en invloedkaarten bemachtigen. Het ontginnen op zich is eenvoudig. De echte uitdaging komt daarna: de opbrengst eerlijk verdelen onder...
De magische doos van heks Scheefneus
6
tot
10 jaar
10
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
Doel De speelclubbers ontvangen de magische doos van Heks Scheefneus. In de magische doos zitten allerlei hulpmiddelen om de ingrediënten van een speciaal toverdrankje te bemachtigen. Als de speelclubbers een goed drankje brouwen kunnen ze er voor...