Halloweenspel escaperoom

Halloweenspel escaperoom

Speluitleg
  • Iedereen komt binnen er speelt muziek
  • Weerwolven
  • Filmpje (lichten vallen uit voor heel het spel, rook laten komen)
  • Start zoektocht (uiteindelijke doel: code kluis vinden)

Spel 1: Escape room (ruimte 1)

  • Blad met 5 vragen verstopt:

Vraag 1: Hoe lang bestaat dit lokaal?

Vraag 2: Wie zit in het bestuur van KLJ Sijsele?

Vraag 3: Teken een konijn

Vraag 4: hoeveel vleermuizen zie je?

              Vraag 5: Waarvoor staan de letters KLJ?

  • Antwoorden doorgeven via walkie talkie

Fout antwoord: opnieuw zoeken

Juist antwoord: nieuwe vraag: Datum eerste fuif KLJ Sijsele?

Fout antwoord: opnieuw zoeken

Juist antwoord: doorgang naar middenzaal

Spel 2: What is the code (ruimte 2)

  • Ruimte ligt vol met tafels en stoelen.
  • Onder een paar stoelen liggen cijfers 10 in totaal
  • Alle cijfers optellen (tot: 101 106) = code doorgeven via walkie talkie

3, 7, 54, 100000, 49, 857, 7, 111, 5, 13

  • Juist antwoord: doorgang naar buiten

Fout antwoord: opnieuw zoeken

Spel 3: Zoek je vriend

  • Bestuur neemt iemand mee
  • Persoon zit in wc verstopt, ingerold in wc papier
  • Mummie heeft code kluis
  • Gevonden: terug naar lokaal waar kluis zit

Een spel van KLJ Sijsele

Materiaal
Rookmachine, muziekspeler, raadsels, papier, stift, walkie talkies, WC-papier, "kluisje",
Organisatie
KLJ

Leeftijd

14
tot
99 jaar

Aantal spelers

4
tot
15 spelers
Duur
90 minuten
Aantal groepen
1 groep
Intensiteit
matig