Fotokraam: leuk decor maken om foto’s voor te laten trekken.
Blikwerpen: blikken versieren om met tennisballen naar te gooien.
Schietkraam: schietschijven maken en papierpropjes maken om af te schieten.
Ringwerpen rond stok: ringen maken om te gooien en stokken in de grond steken.
Snoepkraam: een leuk kraampje maken om snoep in uit te delen.
Partykot: een van de lokalen versieren en een DJ-tafel maken.
Bootje doen zinken: een teil vullen met water waarin ze hun zelfgemaakte bootjes kunnen
zetten en doen zinken.
De kermis kan van start gaan. Er zijn 2 soorten munten. Elk kind krijgt 5 munten van de eerste soort. Deze dienen om te betalen als ze een kraampje willen doen. Als hun muntjes op zijn moeten ze bij een animator opdrachten doen en krijgen ze er 5 nieuwe. Wanneer ze een kraampje goed doen (alle blikken omgooien in het blikkenkraam, in de roos schieten in het schietkraam, alle ringen rond een stok gegooid, hun bootje doen zinken, ...) krijgen ze een van de tweede muntjessoort. Met 5 van die muntjes kunnen ze een paar snoepjes halen in het snoepkraam.
Materiaal
- Tennisballen - Blikken
- Karton
- Springkasteel - Papierpropjes - Rekkers
- VEEEEEL papier - Verf
- Ijzerdraad
- Stokken
- Doeken
- Klakkebuizen
- Teil voor water
- 2 soorten muntjes (food en spelletjes)
- Snoep