De leden worden in twee groepen verdeelt. De twee groepen spelen onderstaande opdrachten tegen elkaar. De winnende groep krijgt na elke opdracht 50 euro. Na alle opdrachten beschikken beiden groepen over een som geld met dit geld kunnen ze bieden op verschillende materialen om een raket te bouwen (iedere groep krijgt wel standaard een petfles en een kurk want anders kan de raket niet vliegen). Iedere groep krijgt punten op 10 voor hoe hoog de raket vliegt en voor het mooi de raket eruit ziet. De groep met de meeste punten wint het spel.
Opdrachten
Blaas een ballon op (tot hij kapot springt) zonder handen
Teken een portret van de leiding
Bouw een piramide met stoelen
Maak een dierenslang van 30 dieren
Om het langst planken
Kleur een damboordpatroon op een ruitjesblad
Doe je schoenen en sokken uit en dan weer aan
Schrijf de maaltafel van 7 op
Zeg zo lang mogelijk KLJJJJJJJ
1,2,3 piano
Kippenkoers
Stoelenrace
Instructie raket
Maak een gat in de kurk
Snij de kurk zodat de naald er helemaal door kan
Knip 4 vleugels uit karton en plak ze aan de fles
Maak een kegel van een blad papier voor te top van de rakket